19 6月 2014

@ Århus

と、いうことで、デンマークはオーフスに行って来ました。
どういう訳か、ストックホルム - コペンハーゲン間のチケットがネット予約できなかったので、現地調達を試みるも...

土曜日だったので、売り切れでした。窓口で、こんな乗り継ぎがありました。
と、チケットを買えたんですが、それが運の尽きだったのかもしれません...

Niin, kävin Århusissa (Århuksessa?) 

En tiedä miksi että ei onnistunut Tukholma - Kööpenhaminan junalipun Netivaraus.
Aiosin ostaa siitä lippua tukholmassa...

Mutta se oli lauantai. Tukholma - Kööpenhaminan välin haluamani luppu oli loppumyynty.
Kuitenkin sain lipputoimiston hyväpaluvelu ja seikkailulippu!


 Salaharjoituspaikka @ Viking Gabriella
秘密練習場
ヘルシンキ - ストックホルムの船にて。
 Seikkailun junanvaihtopaikka 1. Norrköping
ストックホルム - コペンハーゲン
乗り継ぎその1ノールショッピング
Seikkailun junanvaihtopaikka 2. Nässjö 
乗り継ぎその2 ネフュー
(確か、そんな発音だったと思います。)
 Pitkästä aikaa CPH!
久しぶりのコペンハーゲン中央駅
 Paluumatkalla tämä juna, Öresundstog:lla oli lakko...
この写真の電車、ストライキだったそうな。デンマークとスウェーデンのオーレスン地域をむすんでいるでんしゃです。












この映像は、スウェーデンのマルメとデンマークはコペンハーゲンを結ぶ、海底トンネルに入る直前の橋の上から撮影したもの。

Öresund-Silta.




 Matkan määräpaikka Århus!
目的地、オーフス







Saavuin yöpymispaikkaan ja kävin ostoksissa sillöin tapahutui taskuvarkauden kohtaus...

オーフスに着いて、Seven-Eleven に買い物へ。
その途中でスリに遭ってしまいました...
この記事を見られる可能性があるので、手口についてはまた何時か。
僕の個人情報なんかも入った財布をやられたので、このブログを見られてる可能性もあるんで。


Pruuvin ohjaus

オーディションの課題
















スリに遭った精神的、経済的なダメージで散々な結果になってしまいましたが、
なかなか面白いたびでした。帰路も、ストライキに巻き込まれはしましたが、
バスの代替輸送の乗り継ぎもスムースに出来ましたので。

En saanut työpaikkaa mutta oli hyvää seikkailureissu (paitsi taskuvaukaus ja juna-lakon bussi korvaus).

オーディションじゃなくて、ホリデーで、楽器無しで また船と電車と乗り継いでフラぁっと旅したいなぁとはいつでも思っているんですけどね。

Haluan matkustaa uudestaan laivalla ja junalla keskieuroppaan. En tiedä koska se on...

0 件のコメント:

コメントを投稿