30 4月 2015

面接 Työhaastattelu, Opetusnäyte

Tulin takaisin suomeen...
戻ってきました。フィンランド。



Kävin Helsingissä Työhaastattelussa ja Opetusnäytttssä. Tehtävänä on yliopiston japanin kielen tuntiopettajaa joka puhuu japaina äidinkielenä.

とある大学が、日本語母語話者非常勤講師を募集していました。面接の招待を受けたので、行ってきました。



Lahden Toripalkki.
Olin Lahti Big Bandin kanssa soittamassa Torin avajaisessa.

マーケット広場の地下駐車場、オープンしました。
マーケット広場も、公式にオープニングセレモニーがあって、そこで演奏しました。



Toinen Työhaastattelu, Opetusnäyte on OLVI:n kaupungissa.
もう一件、演奏の先生の面接で、イイサルミという街まで。
OLVI という、飲料メーカーのあるところ。

0 件のコメント:

コメントを投稿